azrou - Reisverslag uit Azrou, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu azrou - Reisverslag uit Azrou, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

azrou

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

23 Mei 2009 | Marokko, Azrou

salaaaaaam,

en daar zijnt we weer! heel veel te vertellen dus maak je borst maar nat (dat hebben wij ook nog gedaan in meknes, maar daarover later meer). volgens mij was ik gebleven in azrou en de berbersouk. woensdag de dag erna zijn we 12 km gaan lopen naar cederbossen waar apen zouden zitten. de heenweg ging beetje stroef omdat de zolen van mijn bergschoenen opeens veranderde in slippers omdat de zolen spontaan loslieten. gelukkig waren we net onderweg en konden we weer terug naar het hotel lopen. de heenweg was pittig wannt alleen maar omhoog in de felle zon. maar de omgeving was echt supermooi, net de schotse hooglanden ofzo, heeel groen. onderweg kwamen we nog langs een huisje waar twee kinderen omhoog renden naar de weg om eten te vragen. we hebben ze maar onze koekjes gegeven. de apen kregen dan maar andere dingen. ook kwamen we een man tegen die tien jaar geleden uit nederland terug was gegaan naar marokko en hier een meubelwinkel had. hij vond t heel leuk om weer nederlands met ons te praten, heel schattig!

en toen na iets meer dan 2 uur wandelen waren we daar, de apen!!! oh wat was dat leuk. overal hingen klein babieaapjes onder moeders buik of op haar rug. we aten gewoon uit je hand en waren hondsbrutaal! bij juud pakten ze een zak met noten af en bij mij mijn fles water. die aap maakte die aan de onderkant stuk en dronk m zo leeg hahaha. daarna zag een mijn sinaasappel liggen en heeeel sneaky keek ie met schuine ogen, vooral niet laten zien dat ie m wilde pakken. daarna trok een ander mijn hele zak met brood uit mijn handen hihihi. we hebben echt de hele middag zitten kijken en ik echt wel 100 fotos gemaakt natuurlijk;-)

• 24 Mei 2009 - 08:29

Wijn:

Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    heb nog een fijne week en enjoy!! x

• 26 Mei 2009 - 13:38

Natalie: