Foto's - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Ella, Sri Lanka van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Kim Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

17 December 2010 | Sri Lanka, Ella

Oke, het internet is gratis dus toch maar wat foto's plaatsen! Enjoy!

• 17 December 2010 - 10:46

Ome Alex:

Ha Kimmie!
    Oh, wat gaaf! Heerlijk om op kantoor te genieten van je foto's! Het sneeuwt nu heftig hier in Utrecht...
    Bizar hoe groen het daar is! Cool!
    Groeten en tot snel weer...

• 18 December 2010 - 10:37

Huib:

Hoi Kim,
    mooie verhalen en geweldige foto's.
    Hier veel sneeuw. Voor het eerst in de geschiedenis van Excelsior een kerstconcert gecanceld. (een dubbele pagina waard).
    groetjes

• 18 December 2010 - 22:05

Maaike:

Ha die Kim,

Wat een belevenissen allemaal. Klinkt super en ziet er ook erg tof uit zo op de foto's. Beetje jaloers ben ik wel...
    Behalve dan dat busongeluk... wel een beetje oppassen hoor. Ik hoor in januari graag alle verhalen nog eens live van je.

Groet, Maaike (de 3e)

• 20 December 2010 - 13:08

Kees:

Hoi Kimmie, Wat leuk om jullie avonturen te lezen. Het enthousiasme spat er van af. De foto in de Jeep is helemaal te gek. Ik weet wat je gezien hebt op de treinreis. Afzien maar, ongelooflijk mooi. Blijf nog maar even weg, Want hier zitten we dik in de sneeuw. vrijdag 20 cm gevallen en gisteren nog eens 2. Vanmorgen met -/- 9,4 gr op de fiets naar het werk.
    Kortom geniet er maar van. De overgang zal enorm zijn.

gr
    Kees