Nog 1 nachtje slapen!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

01 Mei 2009 | Nederland, Utrecht

Opeens heb ik nog een hele dag om de laatste zaken te regelen. Ik zou voor mijn verjaardag als verrassing met Os naar Apeldoorn gaan. Door samenloop van omstandigheden waren we om 12.00 uur nog thuis ipv daar. Een geluk bij een ongeluk dus want even later zagen we op het nieuws over de aanslag.. Vreselijk nieuws. Had er niet aan moeten denken daar getuige van te zijn geweest.. poeee.

Vandaag dus nog even de allllerrrrlaatste kleding kopen en dan morgen vliegen! Vind het heel spannend, geen idee wat we daar gaan aantreffen. Voorlopig plan: Eerst drie dagen Marrakech, dan paar dagen de woestijn in. Daarna?????? geeeen idee, dat horen jullie vanzelf!

Heel veel groetjessss!

• 01 Mei 2009 - 19:20

Moeder Vlieg:

hee baby het is bijna zo ver he, en al reisklaar. Ja vreselijk he in apeldoorn je kunt je dat gewoon niet voorstellen wat er in zo iemand omgaat. Leuk dat jullie een website hebben ben heel erg benieuwd. n ieder geval een voorspoedige reis en een hele fijne vakantie, Tot gauw hoors. Mother fly. xxxx

• 02 Mei 2009 - 14:10

Vader:

Gelukkig maar dat je daar niet was . Je kunt zo op een verkeerde plek staan. Somige dingen geneuren niet voor niets. Onvoorstelbaar dat er van dit soort mensen zijn. Maar we zullen er mee moeten leven. Ik wens jullie beiden (Britt) een prachtige paar weken toe. Neem er maar geen hier mee naar toe , er zijn er al genoeg (Grapje). Liefs , jullie vader.

• 02 Mei 2009 - 14:11

Vader:

te snel getypt,zoals je ziet.

• 03 Mei 2009 - 10:02

Han:

Joepie, jullie zijn er nu!! HEEL veel plezier daar, het is een prachtig land!
    groetjes Han