back in essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu back in essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

back in essaouira

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

15 Mei 2009 | Marokko, Essaouira

wowww het waait hier nu echt zo hard dat we niets hebben kunnen doen vandaag! echt windkracht 8 ofzo! nu realiseren we ons dat we de vorige keer dat we hier op t strand hebben gelegen enorme mazzel hebben gehad. het heet hier niet voor niets windstad!

we wilden nog naar de hamam om onszelf te laten verwennen maar we waren te laat voor massage of scrub. balen want we hebben de halve middag lopen dralen langs winkeltjes omdat we niets anders konden doen. wandelen langs t strand ging echt niet. gelukkig kan ik vast nog een keer met juud maar britt wilde ook heel graag. t enige dat ik vandaag gedaan heb is een kadootje gekocht haha. ben dus wel weer klaar voor wat actie na deze rustige dagen!

• 16 Mei 2009 - 11:06

Han:

Ook wel eens goed zo'n rustig dagje! Heel veel plezier met Judith en goede reis terug voor Britt!

• 16 Mei 2009 - 18:43

Maaike:

Fijn hoor lieverd, dat het nu zo leuk is en goed gaat!!!

• 17 Mei 2009 - 18:45

Moeder Vlieg:

hee kimmie. Derk en ik hebben gisteravond laat britt opgehaald. Gelukkig heeft ze terug kunnen reizen met het vriendje van judith. zE HEEFT HET ERG NAAR HAAR ZIN GEHAD EN VEEL ervaring rijke. Ik wens je nog een heel gezellige vak en tot gauw hoors moeder vliegje xxxxx

• 18 Mei 2009 - 09:50

Natalie:

Hey, doen hoor die hammam! Echt relaxed. En vergeet daar de massages niet, dat kunnen die dames uitstekend! :-)

Ja wind hadden wij ook in Essa, dat was ook in mei trouwens... jammer! Maar je kunt toch ook op het balkon in de zon zitten? Uit de wind?

Op naar deel 2 van je vakantie! Veel plezier!