Bijna zo ver!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu Bijna zo ver!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver!!!

Door: kimmieeee

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

20 November 2010 | Nederland, Utrecht

Jee wat gaat de tijd snel. Over 1,5 week is het zo ver: een maand Sri Lanka! De route ligt grofweg vast, alle spullen (inclusief ballonnen en pennen) voor de kids daar zijn gekocht. Nu alleen de backpack inpakken en gaan. Het gaat een mooie reis worden met tropische stranden, jungle, rijstterassen, theeplantages, bergen,tempels, koloniale steden, wildparken (met olifanten!), zeeeeeer pittig eten en een aardige bevolking.

Groetjes Kim

• 21 November 2010 - 12:10

Maaike:

Dat klinkt zo fijn en afwisselend. Geniet ervan.

x

• 21 November 2010 - 21:26

Anneke De Graaf:

Veel plezier ;-)
    LOL

• 22 November 2010 - 21:42

Natalie:

Leuk, zelfs een handige rss-feed, nu kan ik niets missen van je verslagen!

• 23 November 2010 - 05:35

Han:

Gaaf Kimmie, ben zo blij voor je dat het bijna zover is! Lekker naar Azie. Heel veel plezier, ook aan Anneke!

• 29 November 2010 - 14:37

Margriet:

Heee Kimmie, je kunt volgens mij ook een widget plaatsen op je FB, waarop de foto's die je hebt geplaatst als een slideshow voorbij komen...

Enneeee.... neem je wat kruidenmixen voor me mee?!

Goede reis!

• 29 November 2010 - 20:45

Kimmieeee Nelissen:

Heeej Margriet,

Jajajaja ik neem wat kruidenmengsels voor je mee als er nog ruimte in mijn backpack is;-) Maar dat komt vast goed!