Vannacht begint de lange reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu Vannacht begint de lange reis! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

Vannacht begint de lange reis!

Door: kimmieeee

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

30 November 2010 | Nederland, Utrecht

Aayu-bowan (hallo)allemaal!

Zo, vlak voordat ik ga nog even een kort berichtje vanuit Utrecht.

Vannacht om 04.00 uur pak ik de trein vanuit Utrecht, op weg naar Schiphol om vanuit daar naar Sri Lanka te vliegen.

Ben er helemaal klaar voor, tas is ingepakt, vier-laags kleding voor mijn nachtelijke wandeling naar het station ligt klaar, kortom: Sri Lanka here I come!!!!

Het wordt een lange vliegreis van ongeveer 14 uur, met twee overstappen (in Frankfurt en in het Arabische Doha). Om half vier 's nachts plaatselijke tijd komen we aan op het vliegveld waar we de taxi pakken naar ons guesthouse aan t strand in Negombo:-)

Oh ja, handig om te weten: het is in Sri Lanka 4,5 uur later dan hier in Nederland.

Groetjes Kim!!

• 30 November 2010 - 16:07

Ome Alex:

Yo Kimmie! Heel veel plezier! Geniet ervan!!!
    Zwaai maar ff als je boven A'dam/Haarlem richting het zuiden cirkelt...
    Tot snel weer... ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Groeten van Ome Alex

• 30 November 2010 - 16:19

Wijn:

veilige en fijne reis gewenst vanuit het zeer warme Oeganda :)
    kus

• 30 November 2010 - 20:14

Petra:

Ha Kimmie!

Have fun, houd ons maar op de hoogte van al jullie avonturen! Ben erg benieuwd. En denk nog eens aan ons als jullie lekker in het zonnetje lopen te bakken... ;-)

x Petra

• 05 December 2010 - 17:00

Moeder Vliegje:

hee kimmie.
    Na n lange reis zijn jullie eindelijk op de plaats van julliebestemming.
    Wat n warm onthaal als de mensen zo aardig zijn he.
    Geeft je n goed gevoel.
    En wat n bodemprijzen ryst met curry voor de somma van 0.80.
    Met plukkepluk is alles goed.
    Af en toe als hij los is dan crost ze heen en weer in britts kamer en verstopt zich dan onder het bed.
    Wel erg grappig.
    Maar ook ligt ze dan onder je voeten echt heel lief.
    Nu jullie hebben nog n hele tijd voor de boeg dus dat wordt smullen van jullie verhalen.
    Groetjes van moeder vliegje en n dikke knuffel xxxxxxxxxxxxxxx