Oeps, aansluiting gemist - Reisverslag uit Doha, Qatar van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu Oeps, aansluiting gemist - Reisverslag uit Doha, Qatar van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

Oeps, aansluiting gemist

Door: Kim Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

01 December 2010 | Qatar, Doha

Salam alaikum!
Tsja, er bleken al 2 dagen geen vluchten vanuit Frankfurt te gaan ivm sneeuw. Vandaag voor t eerst wel maar met vertraging. Dus we hebben onze 2e aansluiting gemist en moeten nu vier uur wachten tot 12 uur snachts op de volgende vlucht.

We zijn ondertussen al flink gaar, maar ja. We gaan proberen wakker te blijven en nog FF wat te eten en dan maar wachten wachten wachten.

Het volgende verslag komt wel uit Sri Lanka hoor!

Groetjes Kim

• 01 December 2010 - 17:34

Petra:

Succes meiden!!!
    x petra

• 01 December 2010 - 19:50

Margriet:

Tsja... kun je wel weer een land aan je lijstje toevoegen van waar je geweest bent, toch?

Veel plezier!

• 02 December 2010 - 05:54

Hanneke:

Oh wat een pech! Ik hoorde vanochtend al op het nieuws dat er geen vluchten vanaf London Gatwick gingen dus vreesde al voor jullie reis. En inderdaad dus. Maar jullie komen er wel, het wordt geen herhaling van de eerste NYC poging! Good luck!

• 02 December 2010 - 09:34

Natalie:

Wat vervelend!! Sterkte en hopelijk komt het snel goed.

• 02 December 2010 - 10:08

Laila:

En? Zijn jullie er al?

• 02 December 2010 - 11:12

Maaike:

Balen. Hopelijk zijn jullie nu aangekomen of in ieder geval onderweg. Veel plezier!