We zijn er!!! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: Kim Nelissen

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

02 December 2010 | Sri Lanka, Negombo

Hoi allemaal,

Gratis wifi, yeah!

Na een lange vlucht (5 uur later door gemiste aansluiting) zitten we nu op ons verandaatje te genieten van onze eerste dag hier.
We vinden het nu al geweldig!! Wat een ontzettend vriendelijke mensen (iedereen glimlacht naar ons en zegt hallo), mooie kleuren overal en lekker warm weer (
met tropische regenbui). Jaaaaa goed om weer terug in Azië te zijn!!
We hebben onze eerste Rice with curry
al op als lunch en alles is binnengebleven:-) Heerlijk was het. We renden naar binnen in lokaal tentje om te schuilen en daar hebben we een heel bord vol gegeten
voor 0,80!

Morgen gaan we het stadje (dat een tijd in Nederlandse handen is geweest) bekijken. Ze hebben hier dus ook kanalen en een oud Nederlands fort.

Zaterdag vertrekken we naar Anuradhapura, in het noorden.

Groetjes van een helemaal blije Kimmmieee

• 02 December 2010 - 12:36

Maaike:

Dat klinkt heel fijn! Zeker nu de gevoelstemperatuur hier -15 is. Wel mooi de witte natuur.

x

• 02 December 2010 - 13:17

Hanneke:

Goed zo Kimmie, klinkt goed! Jullie zullen wel doodmoe zijn maar blijf wakker tot vanavond een uurtje of 21.00 ofzo dan zit je zsm in het goede ritme! Leuk dat je nu een beetje in de buurt bent ;-)

• 02 December 2010 - 14:00

Britt :

Ooooh ik ben zo jaloers! Klinkt super daar! Hier blijft het maar sneeuwen en ik heb net posters voor de show in de stad opgehangen. Ik lijk zelf wel een sneeuwpop. En het is zooo koud. Blijf je dat vooral realiseren hahaha!!
    Have Fun! Liefs

• 02 December 2010 - 15:16

Marjolijn:

Ohhhh jaloers, wat klinkt dat allemaal goed! En rice met curry, lekker, krijg er honger van, njam. Enjoy!

• 02 December 2010 - 18:01

Noekie:

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen! Weg van de koude sneeuw hier...brrr. Geniet ervan er maak er 'n mooie reis van. Dikke x Noekie

• 03 December 2010 - 08:16

Judith:

Ja, jullie zijn aangekomen, het avontuur gaat beginnen. Het klinkt nu al heerlijk!! Geniet ervan Kimmie, maak er een mooie reis van!

• 04 December 2010 - 19:29

Margriet:

Jullie missen 5 cm aan sneeuw, binnen 24 uur gevallen! ;-)

Geniet ervan....

• 06 December 2010 - 09:51

Kees:

Hoi Kimmie,
    IK BEN JALOERS!!! Hier is het kl.. weer. Dit weekend hééél veel sneeuw.
    Nu dooit het weer. dus veel prut op de weg. Ben je al op de vismarkt geweest? Geniet er lekker van.

• 06 December 2010 - 12:33

Martje:

Kimmie!!!

Klinkt heerlijk! Ga Rietje vragen of ze ook Curry voor lunch wil maken:-)
    Ondertussen ploetern wij hier lekker voort in de sneeuw! Ahhhh, ja echt!
    Geniet ervan!
    Dikke X

• 09 December 2010 - 12:13

Kimmmieee:

Ja Kees,

De vismarkt zijn we ook geweest, erg leuk! Wel goor om met je slippers door heen te banjeren haha!