woestijnnnnnnnn - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu woestijnnnnnnnn - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

woestijnnnnnnnn

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

07 Mei 2009 | Marokko, Marrakesh

merhaba

we zijn weer in de bewoonde wereld na een geweldige trip naar de woestijn. heeeeeeerlijk om in de natuur te zijn. t was helemaal superrrr. op en kameel door de meest mooie woestijn!!!! zonsondergang is zooo gaf in de woestijn. overal zagen we onderweg mensen met ezels en vrouwen met nagenoeg horizontale ruggen van het tillen van takken, mooie bergen, groene oases tussen de bruine bergen, slapen in de woestijn, joehoeeeee t was heerlijk!

enige nadeel.. britt en ik zijn vandaag heel ziek geworden; die lui rijden in zijn vijf door haarspeldbochten. zelfs de reistabletjes hielpen niet haha. maar nu weer veilig in ons hostel in marrekech en morgen door naar imlil. daar gaan we een poging tot wandelen doen, heel veel zin in!!!!!!

trouwens raar, het heeft in marrakech gewoon geregend!! van die stortbuien van een uurtje rond vijf uur. mocht niet mogen, we zijn niet in nederland!

ik ga maar eens stoppen, duurt lang hier om een verhaaltj te typen.

groetjessssss

• 07 Mei 2009 - 20:58

Tessa:

Hey Kimmie en Britt,
    Klinkt echt super die woestijntocht!Wel jammer dat jullie ziek zijn geworden, maar hopelijk gaat het snel weer beter! Veel plezier nog daar!!
    Liefs Tessa

• 07 Mei 2009 - 22:22

Jolanda:

Hoi Kimmie!!
    Er klinkt errug in door dat jullie het super naar jullie zin hebben. Precies zoals het hoort!!!
    Veel plezier nog!
    XX

• 08 Mei 2009 - 07:40

Ome Alex:

Klinkt goed! Geniet ervan!!

• 08 Mei 2009 - 09:46

Kees:

Hoi Kimmie,

Leuk te lezen dat jullie het zo goed naar het zin hebben. Een regenbui in zo'n land werkt soms heel verkwikkend.Geniet er van.Voor mij schiet het nu ook op. Helaas kan ik dan niet meer je verslagen volgen, maar ik hoor het 2 juni wel. Gelukkig is dat nog héééél ver weg.

Groetjes
    Kees

• 08 Mei 2009 - 11:37

Oscar:

Fijn dat jullie lekker genieten van die mooie tocht!
    Hopelijk voel je snel weer beter maar dat zal wel als je weer vaste grond onder de voeten hebt.
    Veel plezier komende dagen!

• 12 Mei 2009 - 10:31

Natalie:

Regen had ik ook, zelfs in de woestijn! En bij ons hadden ook velen last van de darmen ná het woestijnavontuur! Dus da's helemaal normaal :-)