essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu essaouira - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Kimmieeee Nelissen - WaarBenJij.nu

essaouira

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kimmieeee

11 Mei 2009 | Marokko, Essaouira

hoi hoi,

ik moest t even delen hoor. vandaag een heerlijk luie dag op t strand gehad hier. t zou hier hard waaien maar we hebben er niets van gemerkt onder onze parasol op ons ligbedje.

voor t eerst ontmoeten we echt leuke mensen, zoals omar die een half jaar in zurich heeft gestudeerd en ons uitnodigde voor een praatje in zijn winkeltje. was echt gezelli en met hem een lekker taartje gegeten.

vandaag gekletst op het strand met een nederlandse marokkaan uit leiden die ons nog wat tips gaf. erg aardige vent. hij legde ook uit dat marrakech heel stressig is, dat hij dat ook maar niets vindt. en dat agressieve ruziemaken moesten we niet te zwaar zien. vaak zijn ze niet eens echt boos en zo wel dan is t na vijf minuten al voorbij. das gewoon hun manier van praten ha ha. volgens hem is t ook een kwestie van kop omdraaien in marrakech.

maar daar gaan we lekker niet meer naar toe want morgen naar agadir. een dage strand om t af te leren en dan vanuit daar hopelijk naar nationaal park en evt. tafraout in t zuiden. we zijn echt aan t genieten nu, helemaal goed. blijkbaar verschilt de mentaliteit heel erg per gebied. nou tot de next time!

doeiiiii

• 12 Mei 2009 - 10:51

Natalie:

Ik vond drie dagen Marrakech toen ook meer dan voldoende! Het kan nu alleen nog maar mooier en leuker worden!

• 12 Mei 2009 - 11:06

Anneke:

Heej kim

Wat fijn dat het steeds beter wordt!
    BEdankt nog voor je verjaardagskaart, trouwens!

X Anneke

• 13 Mei 2009 - 16:12

Han:

Klinkt goed dit allemaal! Veel plezier nog. Voor Britt zit het er bijna op maar jij bent nog niet eens op de helft, perfect!!!
    veel groetjes!